Pierwsze kroki
(informacje ułatwiające pracę w programie)
Pulpit i Pulpit Menadżera jest dostarczany jako opcja, moduł dodatkowy, nie występują w konfiguracji podstawowej programu. Po włączeniu odpowiednich opcji w Ustawieniach pojawia się on jako nowa zakła
Kontakty
(leady, osoby, firmy, partnerzy, dostawcy, filtrowanie, grupowanie)
4 kroki i po sprawie… 1. Wyeksportuj plik z danymi kontaktowymi z obecnego systemu używając funkcji eksport w formacie *.csv (rozdzielony przecinkami) lub xls.Zalecamy przejść do listy kontaktów, nie
Kalendarz
(działania, zadania, historia, notatki, załączniki)
(integracja, konfiguracja poczty, wysyłki, szablony)
Sprawy
(oferty handlowe, kalkulacje, szablony ofert, wysłanie i monitorowanie)
Jaka jest zazwyczaj ścieżka zakupowa klienta? Proces zakupu przez klienta obejmuje zazwyczaj kilka kroków. Poniżej znajduje się ogólny przegląd tych etapów: Rozpoznanie problemu/potrzeby: Pierwszym kr
Przykładowy proces sprzedaży może się różnić w zależności od branży, firmy i konkretnego sprzedawanego produktu lub usługi. Poniżej przedstawiamy jednak przykład typowego procesu sprzedaży, który może
Przykładowy proces zakupowy może również różnić się w zależności od indywidualnego klienta, branży, konkretnego kupowanego produktu lub usługi oraz złożoności decyzji. Poniżej przedstawiamy jednak prz
Produkty handlowe
(import, cenniki, katalogi, analizy, zestawienia)
Marketing
(kampanie e-mail, masowe wysyłki, wskaźniki)
Serwis i realizacje
(zgłoszenia, maszyny i produkty serwisowe, zadania po-sprzedażowe)
Pulpit Menadżera
(prognozy, zestawienia, analizy, raporty, lejki)
Zamówienia i faktury
(zamówienia od klientów i do dostawców, różne typy faktur, wydatki)
Dostosowanie
(adaptacja, zmiany, customizacja programu do potrzeb użytkownika)
Samouczek
(różne przydatne informacje o funkcjach programu i nie tylko)
Jaka jest zazwyczaj ścieżka zakupowa klienta? Proces zakupu przez klienta obejmuje zazwyczaj kilka kroków. Poniżej znajduje się ogólny przegląd tych etapów: Rozpoznanie problemu/potrzeby: Pierwszym kr
Przykładowy proces sprzedaży może się różnić w zależności od branży, firmy i konkretnego sprzedawanego produktu lub usługi. Poniżej przedstawiamy jednak przykład typowego procesu sprzedaży, który może
Przykładowy proces zakupowy może również różnić się w zależności od indywidualnego klienta, branży, konkretnego kupowanego produktu lub usługi oraz złożoności decyzji. Poniżej przedstawiamy jednak prz
Jaka jest korzyść z uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA)? 2FA, czyli uwierzytelnianie dwuskładnikowe zapewnia dodatkowy poziom bezpieczeństwa konta OptimaSales w razie utraty hasła lub podejrzenia
Okno logowania do OptimaSales CRM
1. Gdy otworzymy adres www instalacji naszej OptimaSales np. xxx.optimasales.pl, gdzie xxx – to skrót twojej instalacji, to pojawi się okno logowania do programu, w k
FAQ (często zadawane pytania)
(różne, często zadawane pytania o programie)
Pliki do pobrania
(pliki różnych, przydatnych programów)