03 Kwi 2019

Jak lista działań w programie Optima Sales może ułatwić pracę handlową?

Lista działań w Optima Sales CRM
Lista działań wyposażona jest w zestaw przydatnych i praktycznych funkcji do codziennego zarządzania zadaniami indywidualnie lub zespołowo. Dzięki temu szybko wyławiamy te działania nad którymi chcemy pracować lub monitorować. Lista zapewnia pełny przegląd działań i ich grupowanie, filtrowanie i sortowanie pod różnym kątem, o czym decyduje użytkownik. Z jej poziomu możesz planować, zakańczać i delegować czynności wraz z przypomnieniem na ekranie lub na e-maila.

Z jakich przykładowych możliwości można skorzystać używając listy działań w Optima Sales:
  • wyświetlać zawartości listy pod kątem użytkowników, typu działań, priorytetu i daty i wielu innych przy pomocy drzewa filtrów,
  • wykonywać wszystkie niezbędne i oczywiste funkcje takie jak: edytowanie, zakańczanie, delegowanie i kasowanie czynności,
  • od razu możemy planować następny krok, po zakończeniu obecnego działania,
  • dla wybranych działań możemy ustawiać alarmy, które pojawią się na ekranie lub zostaną wysłane e-mailem,
  • lista jest wyposażona w wiele bardzo praktycznych filtrów, które pozwalają wyłowić te działania nad którymi chcemy pracować,
  • sprawdzenie zaległych, delegowanych dla mnie i przeze mnie działań,
  • pozwala na szybki podgląd szczegółów i przejście do wybranego Kontaktu, Sprawy, Kampanii, Historii i Kalendarzy,
  • kojarzenie działań z innymi obiektami w programie tj. kontaktami, sprawami, kampaniami,
  • dostosowanie widoku listy do własnych potrzeb, uzyskamy to dzięki pokazywanie i ukrywanie kolumn, grupowaniu, filtrowaniu, a następnie zapisie tego układu danych pod własną nazwą,
  • tworzyć własne typy działań w ustawieniach wraz z ich statusami aby lepiej pasowały do specyfiki danej firmy,
  • z poziomu listy jest możliwość inicjowania połączeń telefonicznych z wybranym kontaktem poprzez integrację z komunikatorem skype lub telefonem komórkowym poprzez technologię bluetooth

  • Przykład zastosowania:
    Korzystając z odnośników umieszczonych na liście można uzyskać ciekawe efekty, które są przydatne w codziennej pracy.
    Dla przykładu: klikając na danych Osoby to program przeniesie Cię do jej kartoteki, czyli do Osoby z którą została zaplanowane działanie.
    Dzięki tej funkcji, przed wykonaniem telefonu. można łatwo i szybko zorientować się w szczegółach relacji handlowych z wybraną osobą.


    Lista dziań z grupowaniem w Optima Sales

    Nie wiemy czy lista działań zintegrowana z kalendarze oraz skojarzona z osobami, sprawami nad którymi pracujesz może Ci ułatwić pracę. Sam możesz się o tym przekonać.


    Rozwiązanie działa i zostało przetestowane przez polskich użytkowników, jeżeli chcesz, to możesz spróbować. Zapisz się na demo…?

    Zerknij tutaj… na pełną lista dostępny funkcji w OptimaSales