17 Lut 2020

Paradoks ryzyka w sprzedaży!

news_paradoks_w_sprzedazy_kwalifikacja
Na pewno słyszałeś powiedzenie nie wkładaj wszystkich jajek do jednego koszyka, ale czy rozkładanie ich na wiele jest na pewno tego rozwiązaniem?
Zobaczmy poniżej co niesie każda z opcji i jak rozwiązać ten paradoks ryzyka w sprzedaży.

(1) Nie wkładaj całej energii (wszystkich jajek) w jedną sprawę handlową (do jednego koszyka). Jeśli przegrasz taką sprawę (zgubisz koszyk), to stracisz wszystko.

vs.

(2) Nie wkładaj energii (jajek) w wiele spraw handlowych (do zbyt wielu koszy). Im większą ilością sprawa zarządzasz (koszy zarządzasz), tym mniej energii możesz włożyć w każda z nich (do każdego z nich). Robienie rzeczy na pół gwizdka jest dziś ryzykowne.

Dywersyfikujmy swoją energię, ale z zachowaniem skupienia. A więc, mądrze kwalifikujmy leady, by posiadać zdrowy lejek sprzedaży.
W Optimaslaes crm nasi użytkownicy mogą uniknąć tego paradoksu, gdyż wykorzystują odpowiednie opcje.


Czy omówione zagadnienia leży w Twoim zainteresowaniu? Jeżeli tak, to daj nam znać, gdyż sam możesz sprawdzić jak taka kwalifikacja może u Ciebie w zespole przebiegać aby lepiej zarządzać swoimi szansami sprzedaży.

Poza tym w programie jest funkcji tyle i ile potrzeba, nie więcej aby sprawnie zarządzać klientami. Ludzie z działów: marketingu, handlowy i serwisowy mogą w łatwy sposób połączyć swoje siły w kierunku obsługi klientów. Wysoka użyteczność naszego crm w przyjaznej oprawie i cenie jest doceniana przez wielu ludzi. A tu pakiet funkcji dostępnych w OptimaSales CRM

Dodatkowo, świadomi jesteśmy, że zawsze istnieje kilka opcji, które warto sprawdzić przed podjęciem decyzji.
W związku z tym przygotowaliśmy parametry naszego CRM wobec innych różnych rankingów, by łatwiej było Ci to porównywać z OptimaSales CRM. Tutaj znajdziemy pomocne zestawienie, które pomoże w porównaniu systemów crm

Jeżeli zastanawiasz się czy nasze narzędzie działa, to oświadczamy, że nasz prosty, wystarczająco funkcjonalny crm działa i został przetestowany przez wielu polskich użytkowników. Jeżeli masz ochotę, to zapisz się na demo crm… i sam się przekonaj.