Wszystko w jedny programie daje naprawdę ciekawe możliwości

Nasi użytkownicy chwalą sobie posiadanie spójnego, modułowego programu obsługi klienta w swoich firmach.
Program Crm OptimaSales jest oceniany jako narzędzie informatyczne wspomagające całokształt działań w stosunku do klienta w celu zbudowania długotrwałych owocnych relacji. Dzięki programowi crm nasi użytkownicy łatwo mogą dojść do poziomu indywidualnej obsługi klienta. Korzystają z koncepcji używania CRM w celu zbudowania trwałych związków – relacji z klientami. Jest to niejako „powrót do przeszłości”. Przyczyną dla której to robią, jest wartość jaką osiągają z budowania owocnych relacje z klientami w celu osiągnięcia wspólnie postawionych celów.

Co umożliwi Ci program?

Pozwala na stworzenie centralnego i spójnego systemu informacji o kliencie w całej firmie z różnych miejsc w biurze i poza nim.
Wykorzystanie mechanizmów wspierające marketing
Komunikacja z klientem odbywa się bezpośrednio i ma charakter zindywidualizowany (wysyłamy informacje wyłącznie do tych klientów, którzy tego chcą, w sposób, jaki chcą i te informacje, których potrzebują). Dzięki temu maksymalizujemy zwrot z inwestycji w promocję i marketing.
Bezpośredni wpływ na wynik finansowy
Łatwe przygotowanie i zarządzanie ofertami wraz z historią oraz ich monitorowanie poprawia efektywność operacyjną działu handlowego. Osoby z działu handlowego uzyskują możliwość indywidualnego i elastycznego podejścia  do wartościowych klientów dzięki lepszej selekcji rokujących klientów. Szybko orientują się, że tylko nieliczni klienci generują prawdziwe zyski dla firmy. Z tą wiedzą, że wszyscy klienci są równi, ale niektórzy równiejsi.
Ułatwi zarządzanie realizacjami i zgłoszeniami serwisowymi
Program crm wspiera i obejmuje nie tylko to, co się dzieje w trakcie samego procesu sprzedaży, ale również to, co się dzieje po dokonaniu transakcji. Aktywnie wspiera działania związane ze zarządzaniem realizacjami i zgłoszeniami serwisowymi.
Analizowanie i raportowanie danych
Kilkoma kliknięciami możemy np. otworzyć firmy/oferty, do których była wysłana dzisiaj oferta, wyświetlić firmy, które kupiły/nie kupiły jakiegoś towaru, kontakty, do których nie wykonaliśmy telefonu w wybranym okresie i mnóstwo innych operacji z filtrowaniem, analizą oraz generowaniem raportów. To wszystko w zasięgu kliku kliknięć.
program crm optimasales_1

Co znajdziesz w programie?

Praktyczna funkcjonalność i modułowa budowa sprawia, że program pozwala zrealizować różne scenariusze biznesowe.
Zarządzanie firmami i kontaktami (osobami)
Umożliwia gromadzenie wiedzy (danych teleadresowych, preferencji, klasyfikacji, profilowania, grupowania, struktury organizacji itp.) nt. firm i ich pracowników lub osób indywidualnych, a także partnerów, dostawców, konkurentów.
Planowanie, delegowanie zadań, historia, przypomnienia, kalendarze
Dzięki temu gromadzona jest historia wszelkich kontaktów między firmą, a jej klientami wraz z uwzględnieniem ustaleń, kosztów, poświęconego czasu, wymienionych dokumentów, e-mail. Planowane i delegowane zdania widoczne są na listach oraz kalendarzach własnych i grupowych. Komunikaty i przypomnienia (alarmy), priorytety nie pozwalają zapomnieć co warto i kiedy robić.
Zarządzanie ofertami i sprzedażą
Program crm umożliwia prognozowanie, planowanie i kontrolę sprzedaży. Pozwala przygotować różne typy ofert handlowych (jedno i wielowariantowych). Planowanie i rejestracja zdarzeń w cyklu sprzedaży na poszczególnych etapach. Analiza własnego lejka sprzedaży (sales funnel i pipeline). Analiza oceny postępów i opłacalności danej sprzedaży z klientem.
Zarządzanie marketingiem
Umożliwia wykonywanie i kontrolę efektywności wieloetapowych bezpośrednich działań promocyjnych przy pomocy bezpośredniej (e-mail, sms, telefony). Zbieranie i klasyfikowanie odzewu. Każdy potencjalny klient, okazja sprzedażowa ma możliwość powiązania z kampanią w celu określenia efektywności, zwrotu (roi) z każdej kampanii. Biuletyny edukacyjne i informacyjne pozwalają utrzymać więzi z klientem.
program crm optimasales_2
Zarządzanie realizacjami

Tam gdzie spotyka się praca, ludzie i koszty potrzebne jest narzędzie, które pomoże sprawnie tym zarządzać i nadzorować, do tego właśnie został przygotowana funkcjonalność związana z realizacjami. Dzięki temu poprowadzisz i realizujesz to sprzedałeś z najwyższą starannością, a i klient wie gdzie znajdujesz się z jego realizacją.

Zgłoszenia i umowy serwisowe, historia napraw
System pozwala na przyjmowanie i śledzenie zgłoszeń serwisowych oraz gromadzenie historii kontaktów dotyczących napraw, przeglądów. Rejestrację umów serwisowych dla danego klienta i produktu.
Analizy, zestawienia i raporty

Za ich pomocą można analizować różne sfery zarządzania relacjami z klientem oraz efektywność własnych pracowników odpowiedzialnych za współpracę z klientem. Dostępne są predefiniowane raporty i pulpity analityczne (dashbord).

Zdolność do integracji z innym oprogramowaniem
Nasz program crm umożliwia integrację (po wcześniejszym uzgodnieniu) z systemami wspomagającymi zarządzanie (sprzedaż, magazyn, FK). Dzięki temu otrzymujesz odstęp ad-hoc do zamówień, faktur, cen i stanów magazynowych towarów oraz analizy RFM (kiedy ostatnio, jak często i za jaką średnią wartość) o kliencie. Dostępna jest również integracja z dowolnym programem pocztowym (e-mail), kalendarzami, mapami Google.

Co możesz modyfkować?

W programie znajdziesz wiele miejsc które możesz zmienić i dostosować by realizować i wspomagać swoje działania.
Miejsca do gromadzenia informacji
Kartoteka (firmy, kontaktu, oferty, zgłoszenia, umowy, produktu, projektu, kampanii) jest do zmian w zakresie prezentacji na ekranie. Możliwe jest również modyfikowanie listy rozwijanych, dodawania nowych, własnych pól tak by gromadzić istotne informacje z punktu widzenia twojego biznesu.
Różne wzory szablony dokumentów
Domyślnie w programie znajdziesz wiele szablonów dla ofert, zamówień, faktur, wydruków abyś mógł od razu działać. Natomiast to nie znaczy, że nie możesz czegoś zmienić i dostosować do swoich potrzeb. Każdy z tych szablonów może być modyfikowany lub możesz tworzyć własne dopasowane do wyglądu jaki jest potrzebny w twojej firmie (logo, kolory, układ itd.)
Raporty i moduły analityczne
W programie znajdziesz około 140 raportów i analiz które mogą lub nie odpowiadać twoim preferencjom. Związku z tym w każdym momencie możesz je zmodyfikować lub utworzyć nowe zgodnie w swoimi oczekiwaniami.
Prezentacja informacji w różnej formie
Program crm posiada perspektywy, widoki i listy, które można układać lub chować według swoich preferencji w ramach możliwości programu. Każdy użytkownik ma wpływ na wygląd swojego ekranu aby mógł pracować z tymi danymi które są mu potrzebne.
program crm optimasales_3

Przygotowny do różnych ról

Nie ważne, czy jesteś w Dyrekcji, Sprzedaży, Marketing, Serwisie lub Realizacjami mamy dla ciebie aplikację OptimaSales CRM, która może się sprawdzić w każdej części Twojego biznesu.
Dzień pracy Menadżera
Codzienne zarządzanie działem handlowym wymaga od menadżera ciągłej i dokładnej analizy, monitoringu sytuacji oraz wyciągania właściwych wniosków niezbędnych przy planowaniu i delegowaniu zadań taktycznych. W systemie OptimaSales CRM menadżer znajdzie pulpity, dashbord’y i raporty (zestawienia), które pozwalają monitorować plany sprzedaży w krótszych i dłuższych kresach. Jak również zdiagnozować i usunąć przyczyny niezadowolenia klientów.
Handlowiec w akcji
Zmiany, które następują w postawie klientów, sprawiają że są bardziej wymagający i świadomi. Stąd zawód Sprzedawcy wymaga wysokiego poziomu wiedzy o potrzebach klientów. Praca ta wymaga bycia metodycznym, dobrze zorganizowanym i systematycznym, na którym klienci mogą polegać. Aby utrzymać się na tej fali proponujemy Ci praktyczne i profesjonalne narzędzie jakim jest OptimaSales CRM, które usprawnia i ułatwia pracę handlową.
W Marketingu
Przyszłość należy do marketingu wspomaganego technologicznie. Oddajemy do Twojej dyspozycji narzędzia marketingu przy pomocy których w łatwy sposób zarządzisz leadami, kampaniami. To znajdziesz w oprogramowaniu OptimaSales CRM. Zachęcamy do zapoznania i sprawdzenia moduł Marketing, który powinien przyczynić się do uzyskania lepszych rezultatów.
Zarządzanie realizacjami (wysyłki, instalacje, montaż)
Po dokonanej transakcji sprzedaży zaczyna się etap na który klienci zwracają baczną uwagę i oczekują, że realizacja całości będzie przebiegała w sposób zorganizowany i zaplanowany. Dzięki tej funkcjonalności łatwiej poradzisz sobie planowaniu i zarządzać złożonymi tematami, tak aby ich wykonanie przebiegło w uzgodnionym czasie. Tam gdzie spotyka się praca, ludzie i koszty potrzebne jest narzędzie, które pomoże sprawnie tym zarządzać i nadzorować
Obsługa serwisu (napraw, reklamacji)
Klienci oczekują, że serwis oferowany przez Twoją firmę będzie najwyższej jakości. Nie powinno zawieść się tych oczekiwań, gdyż wiele firm konkurencyjnych oferuje te same usługi i produkty. Osoby zajmujące się Serwisem mają dostęp do funkcji, które pomogą zwiększyć produktywności operacji serwisowych i podnieść poziomu konkurencyjności.

Wiele możliwości, to korzyść

Czasami mała firma potrzebuje zaawansowanych funkcji, bo taki ma model biznesowy. Zdarza się również odwrotnie – duża firma, potrzebuje tak naprawdę, jedynie podstawowej funkcjonalności. Program jak „kameleon” może się do tego dostosować, gdyż składa się z modułów. Wspólnie możemy odkryć co potrzebujesz. Daj nam znać lub sam zdecyduj.
poznaj_4_1_optimasales

Poznaj opinie naszych klientów