Każde Data Center w którym przechowujemy dane naszych użytkowników posiada systemy zabezpieczające przed przerwami w dostępie zasilania, dedykowany, zaawansowany system wentylacji i klimatyzacji oraz zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciwwłamaniowe. Według klasyfikacji TIER data center z którymi współpracujemy spełniają TIER3/4.
Z każdym klientem usługi OptimaSales CRM współpracujemy zgodnie z umową gwarantującą wysoką jakość świadczenia usług informatycznych na poziomie SLA 97,5%.
W jej zakresie znajduje się min.: konfiguracja serwera LAMP wraz oprogramowaniem Optima Sales CRM i aktualizacjami. Wszystko jest instalowane na bardzo szybki dyskach SSD i NVMe w konfiguracji RAID w rozproszonym systemie zarządzania plików (DFS). Moc obliczeniowa zapewniają szybkie, nowoczesne procesory firmy Intel oraz szybkie i wydajne pamięci RAM.
A wszystko zabezpieczone jest odpowiednio skonfigurowanym FireWall wraz ze wszystkim dodatkowymi opcjami przed zewnętrznymi akantami. Na uwagę zasługuje również to, że raz dziennie jest tworzona pełna kopia zapasowa w standardzie 3 dni wstecz, całkowicie odizolowane od serwera produkcyjnego, z potrójną replikacją zapisu (oznacza to zapis w różnych miejscach, innych data center min. Amazon (AWS), BlackBlaze). Dzięki czemu utrata cennych informacji jest ograniczone prawie do zera.
Poniżej w formie grafiki jako to jest zorganizowane. W jednym takim bloku data center znajdują się dane OptimaSales CRM, a w nim indywidualna instalacja twojej usługi Optima Sales. Połączenie z nią jest bezpieczne, stabilne i szyfrowane z certyfikatem SSL.