Czym jest moduł serwis i realizacji?

Od zawsze wiemy, że klienci oczekują, szczególnie po dokonanej sprzedaży, wysokiej jakości obsługi po-sprzedażowej. Obsługi związanej czy to z realizacją wysyłki, wsparciem technicznym, montażem, instalacją lub naprawą gwarancyjną czy to pogwarancyjne jak również dokonania przeglądów istniejących maszyn czy systemów.

Mają na uwadze powyższe, przy pomocy OptimaSales i jej modułu Serwis możemy ulepszać nasz poziom obsługi po-sprzedażowej (serwis, realizacja, naprawa, montaż, wsparcie techniczne) poprzez skracanie czasu reakcji oraz oferując klientom niezawodność i solidność spełniamy ich oczekiwania. Tak obsłużeni klienci poczują się usatysfakcjonowani i pozostaną lojalni wobec Twojej firmy. W wyniku uzyskujemy polecania i dokonywanie ponownych zakupów. W realizacji tego celu pomaga właśnie moduł Serwis w OptimaSales firmom z sektora MŚP oferować profesjonalną obsługę w zakresie komunikacji, przyjmowania, monitoringu oraz rozliczeń prac serwisowych na najwyższym możliwym poziomie.

Osoby zajmujące się Serwisem mają dostęp do funkcji i opcji, które ułatwiają pracę by zwiększać produktywności operacji serwisowych mniejszym nakładem sił przy jednoczesnym podnoszeniu poziomu konkurencyjności, ale nie zapominając również o profesjonalnie wyglądającym kontakcie w oczach klienta w zakresie elektronicznej wymiany informacji…

serwis zgloszenia OptimaSales crm

Oto jakie korzyści może uzyskać działa obsługi po-sprzedażowej (serwis, realizacje, wsparcie techniczne) korzystają z moduł Serwis w OptimaSales CRM:

  • zarządzanie listą i kartą produktów i systemów technicznych wraz z mechanizmami grupowania i wielopoziomowego filtrowania
  • zarządzanie listą zgłoszeń, realizacji wraz z mechanizmami grupowania i wielopoziomowego filtrowania
  • możliwość rejestracji różnego rodzaju produktów i systemów wraz z pełną informacją w karcie klienta, dzięki czemu widzimy co i kiedy oraz za ile klient zakupił i posiada
  • definiowanie i przypisywanie systemów (np. bezpieczeństwa, alarmowych, grzewczych, elektrycznych itp.) wraz z jego elementami i oddzielnych produktów do różnych lokalizacji (adresów obiektów)
  • klienta wraz z czytelną prezentacją i grupowaniem
  • rejestrowanie i zarządzane różnymi typami zgłoszeniami serwisowymi oraz ich realizacja według wcześnie zdefiniowanych, własnych procesu techniczno-realizacyjno-naprawczych
  • pełna informacja o naprawach, przeglądach w karcie wybranego produktu serwisowego, czyli tzw. karta “choroby” produktu serwisowego
  • zarządzanie oraz rozliczanie różnego typu umów serwisowych w oparciu o wykonane zlecenia i zgłoszenia serwisowe
  • przyjmowanie i wydawanie dokumentów związanych z naprawą, instalacją, montażem produktów na gwarancji, bez gwarancji, do przeglądu
  • rozliczanie prac serwisowych z klientem i przesyłanie pełnych informacji o kosztach usług serwisowych i części zamiennych, realizacji montażu i naprawy na podstawie wykonanych zgłoszeń przez własny dział techniczny lub zleceń na zewnątrz
  • łatwe i szybkie wyszukiwanie i filtrowanie niezbędnych informacji o zgłoszeniach i produktach serwisowych
  • tworzenie różnego atrybutów i cech potrzebnych dla serwisu i realizacji w oparciu o własne etykiety i wybrane pola
  • automatyczne mechanizmy powiadamiania klienta na e-maila o postępie prac serwisowych na podstawie danego etapu
  • możliwość monitorowania postępu prac przez klienta dotyczących jego zgłoszeń serwisowych
  • planowanie różnego rodzaju działań związanych ze zgłoszeniami i produktami serwisowymi wraz a powiadomieniami na ekranie i na e-maila
  • przypominanie o przeterminowanych zgłoszeniach na e-maila i na ekranie
  • całościowy wgląd w historię interakcji z każdym klientem zgodnie z ustawionymi uprawnieniami użytkownika
  • automatyczne przypisywanie korespondencji e-mail do poszczególnych zgłoszeń
  • moduł serwisu dzięki gotowym zestawieniom pozwala na szybkie rozliczanie wg. stawek wszelkich prac osób z działu technicznego
  • moduł ten zapewnia również sprawny przepływ pracy od osób z działu handlowego (dział handlowy korzysta za darmo z wybranych funkcji serwisu i realizacji w ramach wykupionej tylko 1 licencji serwisu) do działu realizacji po-sprzedażowej czy wsparcia niezależnie od ich lokalizacji

więcej…

Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...