Jak zapisać historię lub notatkę powiązaną ze sprawą handlową?

Historie i notatki związane z daną sprawą handlową możemy zapisywać i tworzyć je, dla wygody użytkowania, z 3 różnych miejsc. Historią jest np. zakończone działanie lub historią jest zarejestrowanie przychodzącej rozmowy telefonicznej. Natomiast notatka ma bardziej ogólny charakter. Do historii i notatki możemy podłączać w dowolnym formacie załączniki. Poniżej przedstawiamy miejsca z których możemy tworzyć historię i notatki w programie.

1. Utworzymy historię lub notatkę będąc na liście spraw – przechodzimy na listę spraw, a tam, od razu zaznaczamy na liście interesującą nas sprawę lub ją wyszukujemy przy pomocy ikony “lupa” (po prawej stronie) wpisując jej numer, nazwę, klienta itd. wówczas na liście spraw pojawią się odpowiedni wyniki. Po zaznaczeniu sprawy, wybieramy z menu opcję ‘Utwórz historię lub notatkę’, po czym uzupełniamy dane i zatwierdzamy. Zgodnie z poniższym rzutem ekranowy…


Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...