Jeśli masz dość w kółko odszukiwania i edytowania tej samej lub podobnej treści e-maila, bo przecież kojarzysz, że już wcześniej na podobny e-mail odpisywałeś. To jest na to sposób. Tym sposobem są szablony wiadomości e-mail. Dzięki nim pozbędziemy się tej irytującej czynności, która wraca do nas jak bumerang co jakiś czas.
Po prostu przygotowujemy sobie szablony e-mail na najczęściej pojawiające zdarzania w naszym obszarze działania. W tym miejscu należy również wspomnieć, że tak przygotowane szablony to nie są sztywne sztampy treści, których nie możemy zmienić. Bo przed każdym wysłaniem możemy taką wiadomość edytować, zredagować, a więc nie musimy pisać całej wiadomości od początku.
W ten sposób zyskujemy czas i zwiększamy efektywność swojej pracy, a jednocześnie możemy uniknąć wielu błędów i zyskać unifikację.
Poniżej przedstawiamy krok po kroku jak przygotować sobie taką bibliotekę szablonów i jak z niej korzystać w codziennej pracy.
Tutaj podpowiadamy, że można przygotować szablony e-mail dla np.: odpowiedzi na ofertę, umówienie spotkania, odpowiedź na reklamację itd.
Aby ułatwić sobie pracę wysyłaj wiadomości e-mail w oparciu o wcześniej przygotowane szablony wiadomości
Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...