Pulpit i Pulpit Menadżera jest dostarczany jako opcja, moduł dodatkowy, nie występują w konfiguracji podstawowej programu. Po włączeniu odpowiednich opcji w Ustawieniach pojawia się on jako nowa zakładka z odpowiednimi opcjami.
Dashboard (pulpity) służą do szybkich analiz i prognoz dzięki którym znacząco mogą przyczynić się do tego aby zwiększyć wydajność firmy. Dostęp do informacji nt. kluczowych wskaźników KPI pomaga menadżerowi i użytkownikom skoncentrować swoje wysiłki na działaniach, które mają największy wpływ i są zgodne z strategią firmy.
Menadżer, który ma możliwość z korzystanie z tego modułu Pulpit Menadżera uzyskuje ad hoc dostęp do szybkich prognoz i analiz dot. całego zespołu. Moduł ten zawiera 7 kluczowych opcji.
Natomiast Pulpit użytkownika wspiera danego użytkownika w zakresie tylko jego działań i w obszarze którym się zajmuje, robi to przy pomocy 5 głównych opcji oraz pokazuje wyniki użytkownika na tle zespołu.
O to na co pozwala Pulpit Menadżera:
- definiowanie planów sprzedażowych oraz wskaźników skuteczności i konwersji oraz średnich wartości lub ich automatyczne wyliczanie dla wybranego użytkownika,
- ogólna prezentacja wskaźników i wykresów dla wybranych użytkowników na tle zespołu lub całego zespołu,
- pokazywanie widoku 360 dla wybranego użytkownika na tle zespołu lub całego zespołu wraz z podsumowaniem dla marketingu i sprzedaży,
- wyświetlanie dynamicznego lejka sprzedaży dla wybranych użytkowników, zespołu oraz porównywanie dwóch różnych lejków aby szybko porównać i wyciągnąć wnioski,
- wyświetlanie wykresów i wskaźników dla działań/aktywności dla wybranego użytkownika na tle zespołu lub całego zespołu,
- wyświetlanie planów, prognozy, wskaźników dla wybranego użytkownika na tle zespołu lub całego zespołu,
- prognozowanie lejka sprzedaży dla wybranego użytkownika, czyli czy, kiedy i ile % plan sprzedaży wykona w określonym czasie.
Pulpit Użytkownika pozwala na:
- ogólna prezentacja wskaźników i wykresów dla danego użytkowników na tle zespołu,
- pokazywanie widoku 360 dla użytkownika i zespołu wraz z podsumowaniem dla marketingu i sprzedaży na tle zespołu,
- wyświetlanie dynamicznego lejka sprzedaży dla danego użytkowników na tle zespołu
- wyświetlanie wykresów i wskaźników dla działań/aktywności dla danego użytkownika na tle zespołu,
- wyświetlanie planów, prognozy, wskaźników dla danego użytkownika na tle zespołu.
Uwaga: Pulpity zostały przygotowane w jednym głównym celu, aby każdy z osobna mógł z nich skorzystać na wiedzy płynącej z danych oraz to aby wewnętrzne spotkania sprzedażowe były efektywne, opierały się na danych i aby wszyscy członkowie zespołu wymieniali się pomysłami, tak by wspólnie usprawnić działania handlowe lub unikać zagrożeń, a także cieszyć się wspólnie z uzyskiwanych wyników.
Aha, to nie jest narzędzie do kontroli, a do wyższych celów sprzedażowych, do mądrego zarządzania sprzedażą. Powodzenia!
Zobacz również:
Jak włączyć pulpit menadżera i ustawić jego wstępne parametry?