Pierwsze kroki
(informacje ułatwiające pracę w programie)
Pulpit i Pulpit Menadżera jest dostarczany jako opcja, moduł dodatkowy, nie występują w konfiguracji podstawowej programu. Po włączeniu odpowiednich opcji w Ustawieniach pojawia się on jako nowa zakła
Kontakty
(leady, osoby, firmy, partnerzy, dostawcy, filtrowanie, grupowanie)
4 kroki i po sprawie… 1. Wyeksportuj plik z danymi kontaktowymi z obecnego systemu używając funkcji eksport w formacie *.csv (rozdzielony przecinkami) lub xls.Zalecamy przejść do listy kontaktów, nie
Kalendarz
(działania, zadania, historia, notatki, załączniki)
(integracja, konfiguracja poczty, wysyłki, szablony)
Sprawy
(oferty handlowe, kalkulacje, szablony ofert, wysłanie i monitorowanie)
Jaka jest zazwyczaj ścieżka zakupowa klienta? Proces zakupu przez klienta obejmuje zazwyczaj kilka kroków. Poniżej znajduje się ogólny przegląd tych etapów: Rozpoznanie problemu/potrzeby: Pierwszym kr
Przykładowy proces sprzedaży może się różnić w zależności od branży, firmy i konkretnego sprzedawanego produktu lub usługi. Poniżej przedstawiamy jednak przykład typowego procesu sprzedaży, który może
Przykładowy proces zakupowy może również różnić się w zależności od indywidualnego klienta, branży, konkretnego kupowanego produktu lub usługi oraz złożoności decyzji. Poniżej przedstawiamy jednak prz
Produkty handlowe
(import, cenniki, katalogi, analizy, zestawienia)
Marketing
(kampanie e-mail, masowe wysyłki, wskaźniki)
Serwis i realizacje
(zgłoszenia, maszyny i produkty serwisowe, zadania po-sprzedażowe)
Pulpit Menadżera
(prognozy, zestawienia, analizy, raporty, lejki)
Zamówienia i faktury
(zamówienia od klientów i do dostawców, różne typy faktur, wydatki)
Dostosowanie
(adaptacja, zmiany, customizacja programu do potrzeb użytkownika)
Integracja OptimaSales z Gmail Oauth2 poprzez Google Cloud API wymaga konta Google Workspace oraz serwera WWW do którego podpięta jest domena z Google Workspace. 1. Konfiguracja serwera WWW W celu int
Samouczek
(różne przydatne informacje o funkcjach programu i nie tylko)
Co uzyskasz dzięki integracji System OptimaSales CRM można zintegrować z dowolnym formularzem i dzięki temu automatycznie zbierać leady, dodawać partnerów, tworzyć zgłoszenia. Jakie są wymagania dotyc
Jaka jest zazwyczaj ścieżka zakupowa klienta? Proces zakupu przez klienta obejmuje zazwyczaj kilka kroków. Poniżej znajduje się ogólny przegląd tych etapów: Rozpoznanie problemu/potrzeby: Pierwszym kr
Przykładowy proces sprzedaży może się różnić w zależności od branży, firmy i konkretnego sprzedawanego produktu lub usługi. Poniżej przedstawiamy jednak przykład typowego procesu sprzedaży, który może
Przykładowy proces zakupowy może również różnić się w zależności od indywidualnego klienta, branży, konkretnego kupowanego produktu lub usługi oraz złożoności decyzji. Poniżej przedstawiamy jednak prz
Jaka jest korzyść z uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA)? 2FA, czyli uwierzytelnianie dwuskładnikowe zapewnia dodatkowy poziom bezpieczeństwa konta OptimaSales w razie utraty hasła lub podejrzenia
FAQ (często zadawane pytania)
(różne, często zadawane pytania o programie)
Pliki do pobrania
(pliki różnych, przydatnych programów)