OptimaSales jako brakujący
element ranking'ów CRM
Ze względu na to, że w sieci krążą różne rankingi dot. CRM 2021 do 2023 dla MSP (małych i średnich firm).
Materiał ten (ranking crm) pozwala na łatwe porównanie OptimaSales CRM z innymi rozwianiami.
A co za tym idzie, szybsze dokonanie analizy porównawczej, a więc i łatwiejszy wybór.
Cechy usługi/programu
OptimaSales CRM
Darmowy dostęp do Demo przez 10 dni
Cena na użytkownika/m-c
Od 49 PLN, nie więcej niż 75 PLN
Wsparcie techniczne i pomoc
Telefon 9:00 -17:00, e-mail 9:00 – 23:00, Baza Wiedzy 24/7, ePorady
Przestrzeń na pliki
W ramach zasobów konta, od 20 GB
Czytelność interfejsu
Zielona – lista klientów oraz karta klienta
Niebieska – lista działań
Czerwona – lista spraw handlowych oraz kartą sprawy
Żółta – lista produktów i usług oraz karta produktu
Pomarańczowa – lista kampanii oraz karta kampanii
Szara – lista historii i notatek
itd.
Praca na kartach klientów (B2B, B2C, B2P), spraw, kampanii, produktów handlowych ze szczegółami, zgłoszenia, realizacje, kto co kupił, historia choroby serwisowej
Prosty dostęp do szczegółowego wyszukiwania danych w zakamarkach systemu, przy pomocy jednego pola, jak w Google
Wczytywanie pełnej listy kontaktów (pierwsze uruchomienie)
5.88 sek – (21 000 rekordów kontaktów), przechodzenie po stronach do 2 sek.
Czas wyszukania klienta
1.34 sek. – np. Kowalski z 21 000 rekordów
Czas wyszukania notatki w zakamarkach programu
2.32 sek. – wynik szukania dla słowa „test” ukrytego głęboko w różnych miejscach w programie
Czas dodania kontrahenta, klienta
21.49 sek. – (wypełnieni podstawowych pól – imię, nazwisko, tel. kom. i e-mail)
Wczytywanie pełnej listy działań (pierwsze uruchomienie)
4.45 sek. (1000 rekordów działań) przechodzenie po stronach do 2 sek.
Czas zaplanowania czynności
16.23 sek. – planowanie działania w karcie kontaktu
Wczytywanie listy spraw handlowych (pierwsze uruchomienie)
5.82 sek. (1000 rekordów spraw) przechodzenie po stronach do 2 sek.
Czas dodania sprawy handlowej (szansy sprzedaży)
19.25 sek. – dodanie nowej sprawy handlowej, bez kalkulacji
Wczytywanie listy notatek i historii wraz z załącznikami
5.45 sek. (2000 rekordów historii i notatek) przechodzenie po stronach do 2 sek.
Czas zapisania historii, notatki
19.67 sek. – zapis historii z rozmowy telefonicznej z krótkim, jedno zdaniowym opisem.
Wersja językowa
Polska, angielska, niemiecka oraz możliwe inne po uzgodnieniu
Wsparcie wielu walut w przygotowaniu ofert i raportowaniu
Kursy walut wraz z ich historią
Integracja z pocztą e-mail w zakresie tematu, treści i załączników wiadomości e-mail
Automatyczne podpinanie e-mail do prowadzonych spraw na podstawie nr sprawy w temacie lub treści wiadomości e-mail
Moduł marketing, czyli wielo-etapowe i profilowane kampanie z dowolnym interwałem czasowym wraz z kluczowymi wskaźnikami do mierzenia jej efektywności, bez limitów wysyłek i kampanii z dowolnego konta SMTP.
Moduł serwis i realizacje, który łączy dział handlowy z obsługą czynności po-sprzedażowych, bez ponoszenia kosztów, wystarczy, że masz jedną licencję serwis, a cały dział handlowy również z tego korzysta.
Moduł zamówienia i faktury, który pozwala obsługiwać zamówienia od klientów, zamówienia do dostawców, tworzyć różne typy faktur: proforma, faktura sprzedaży, korekta, duplikat oraz faktury zaliczkowe i rozliczeniowe.
Moduł do obsługi szkoleń, który służy do organizacji szkoleń, zarówno zamkniętych jaki i otwartych. Pozwala zarządzać bazą szkoleń, uczestników i wykładowców, a także wystawiać i wysłać zaświadczenia i certyfikaty. Pozwala na łatwe rozliczanie szkolenia pod katem jego opłacalności, kosztów i innych ważnych parametrów.
Zapis różnych zestawień danych po własną nazwą widoku-raportu, zestawienia.
Pulpit menadżera i użytkownika z kluczowymi wskaźnikami – KPI.
Graficzny lejek sprzedaży wraz z utraconymi sprawami pomiędzy etapami
Mechanizm prognozowania, wyliczania lejka sprzedaży, różne scenariusze
Dedykowane plany sprzedażowe wraz z innymi wskaźnikami
Prognozy marketingowo – sprzedażowe dla użytkowników
Grupowy, zespołowy kalendarz on-line, różne formaty
Planowanie i delegowanie działań wraz z powiadomieniami na ekranie i na e-maila.
Dwukierunkowa integracja z dowolnym kalendarze poprzez wysyłanie zaproszeń e-mail, czyli wysłanie zaproszeń oraz odbieranie zaproszeń z wpisem do kalendarza np. Outlooka, Gmail, iCal, a także zapis w kalendarzu biznesowym z pełną historią w OptimaSales CRM.
Planowanie i wyświetlanie trasy dojazdu do klientów na podstawie zaplanowanych działań wraz z wysyłką w formie e-maila lub sms na telefon w celu uruchomienia nawigacji, 3 kroki i jesteśmy gotowi do podróży służbowych.
Wygodna możliwość pokazywania położenia kontaktów (klientów, parterów, dostawców) w serwisie Google Maps, czyli gdzie są nasi klienci, gdzie odbyły się wizyty, a gdzie nas jeszcze nie było lub nie mamy klientów.
Planowanie i delegowanie działań wraz z powiadomieniami na ekranie i na e-maila.
Możliwość wysłania e-mailingu.
Moduł ofertowania (tworzenie prostych i wielo-wariantowych ofert handlowych) wraz z ich monitorowaniem.
Kalkulacje handlowe wraz z elastycznymi mechanizmami wyliczania cen.
Darmowe spersonalizowane szablony ofert oraz tworzenie własnych.
Zarządzanie cenniki produktów i usług
Ustalanie cen specjalnych, rabatów oraz promocje czasowe
Proste i wielopoziomowe możliwości filtrowania i grupowania danych listach danych
Integracja z Zapier
Możliwość wykonania, ustalenia indywidualne
Integracja ze Skype
Aplikacja mobilna
W trakcie przygotowania (natomiast obecna wersja programu działa przez przeglądarkę i jest responsywny, dopracowujemy elementy)
Możliwość wprowadzania dedykowanych zmian bez drogich prac programistycznych tj. nazwy pól, szablony, układy danych na listach.
Integracja z dowolną ilością formularzy www wraz z automatycznym zapisem danych w CRM
Dostępne API (jego zakres jest rozwijany przez nas lub w trakcie współpracy z użytkownikami)
Instalacja i działanie serwera użytkownika wraz z automatycznymi aktualizacjami oprogramowania OptimaSales CRM w bezpiecznym, szybkim i wysokiej klasy Data Center wg klasyfikacji TIER 3/4
Automatyczna, bezpieczna archiwizacja danych co 24h wraz z potrójną replikacją danych
Bezpłatny dostęp do pełnej kopi bazy danych po zakończonym okresie współpracy, brak dodatkowych kosztów informatycznych
OptimaSales CRM Demo dostępna
od ręki
Jak pokazują opinie klientów o crm, program jest sprawdzony i przetestowany przez wielu użytkowników. Posiada funkcji tyle ile potrzeba, nie więcej.
A przyjazna oprawa ułatwia jego używanie. Przetestuj demo crm bez zobowiązań.
Co otrzymasz podczas testów?
A tuż po zalogowaniu się do programu demo crm czeka na Ciebie Bazy Wiedzy z informacjami w postaci dokumentów z rzutami ekranowymi i nagrań wideo. Poza tym, raz na 3 dni wysyłamy ciekawostki o tym, jak ułatwić sobie pracę handlową przy pomocy OptimaSales. Dzięki temu, użytkownicy szybko się wdrażają (bez dodatkowych kosztów) oraz działają jak dobrze naoliwiona maszyna sprzedaży.