OptimaSales jako brakujący
element ranking'ów CRM

Ze względu na to, że w sieci krążą różne rankingi dot. CRM 2021 do 2023 dla MSP (małych i średnich firm).
Materiał ten (ranking crm) pozwala na łatwe porównanie OptimaSales CRM z innymi rozwianiami.

A co za tym idzie, szybsze dokonanie analizy porównawczej, a więc i łatwiejszy wybór.

Cechy usługi/programu

OptimaSales CRM

Darmowy dostęp do Demo przez 10 dni

Cena na użytkownika/m-c

Od 49 PLN, nie więcej niż 75 PLN

Wsparcie techniczne i pomoc

Telefon 9:00 -17:00, e-mail 9:00 – 23:00, Baza Wiedzy 24/7, ePorady

Przestrzeń na pliki

W ramach zasobów konta, od 20 GB

Czytelność interfejsu

Zielona – lista klientów oraz karta klienta
Niebieska – lista działań
Czerwona – lista spraw handlowych oraz kartą sprawy
Żółta – lista produktów i usług oraz karta produktu
Pomarańczowa – lista kampanii oraz karta kampanii
Szara – lista historii i notatek
itd.

Praca na kartach klientów (B2B, B2C, B2P), spraw, kampanii, produktów handlowych ze szczegółami, zgłoszenia, realizacje, kto co kupił, historia choroby serwisowej

Prosty dostęp do szczegółowego wyszukiwania danych w zakamarkach systemu, przy pomocy jednego pola, jak w Google

Wczytywanie pełnej listy kontaktów (pierwsze uruchomienie)

5.88 sek – (21 000 rekordów kontaktów), przechodzenie po stronach do 2 sek.

Czas wyszukania klienta

1.34 sek. – np. Kowalski z 21 000 rekordów

Czas wyszukania notatki w zakamarkach programu

2.32 sek. – wynik szukania dla słowa „test” ukrytego głęboko w różnych miejscach w programie

Czas dodania kontrahenta, klienta

21.49 sek. – (wypełnieni podstawowych pól – imię, nazwisko, tel. kom. i e-mail)

Wczytywanie pełnej listy działań (pierwsze uruchomienie)

4.45 sek. (1000 rekordów działań) przechodzenie po stronach do 2 sek.

Czas zaplanowania czynności

16.23 sek. – planowanie działania w karcie kontaktu

Wczytywanie listy spraw handlowych (pierwsze uruchomienie)

5.82 sek. (1000 rekordów spraw) przechodzenie po stronach do 2 sek.

Czas dodania sprawy handlowej (szansy sprzedaży)

19.25 sek. – dodanie nowej sprawy handlowej, bez kalkulacji

Wczytywanie listy notatek i historii wraz z załącznikami

5.45 sek. (2000 rekordów historii i notatek) przechodzenie po stronach do 2 sek.

Czas zapisania historii, notatki

19.67 sek. – zapis historii z rozmowy telefonicznej z krótkim, jedno zdaniowym opisem.

Wersja językowa

Polska, angielska, niemiecka oraz możliwe inne po uzgodnieniu

Wsparcie wielu walut w przygotowaniu ofert i raportowaniu

Kursy walut wraz z ich historią

Integracja z pocztą e-mail w zakresie tematu, treści i załączników wiadomości e-mail

Automatyczne podpinanie e-mail do prowadzonych spraw na podstawie nr sprawy w temacie lub treści wiadomości e-mail

Moduł marketing, czyli  wielo-etapowe i profilowane kampanie z dowolnym interwałem czasowym wraz z kluczowymi wskaźnikami do mierzenia jej efektywności, bez limitów wysyłek i kampanii z dowolnego konta SMTP.

Moduł serwis i realizacje, który łączy dział handlowy z obsługą czynności po-sprzedażowych, bez ponoszenia kosztów, wystarczy, że masz jedną licencję serwis, a cały dział handlowy również z tego korzysta.

Moduł zamówienia i faktury, który pozwala obsługiwać zamówienia od klientów, zamówienia do dostawców, tworzyć różne typy faktur: proforma, faktura sprzedaży, korekta, duplikat oraz faktury zaliczkowe i rozliczeniowe.

Moduł do obsługi szkoleń, który służy do organizacji szkoleń, zarówno zamkniętych jaki i otwartych. Pozwala zarządzać bazą szkoleń, uczestników i wykładowców, a także wystawiać i wysłać zaświadczenia i certyfikaty. Pozwala na łatwe rozliczanie szkolenia pod katem jego opłacalności, kosztów i innych ważnych parametrów.

Zaawansowany moduł zestawień i raportów dla zarządzających i nie tylko

Zapis różnych zestawień danych po własną nazwą widoku-raportu, zestawienia.

Pulpit menadżera i użytkownika z kluczowymi wskaźnikami – KPI.

Zarządzanie sprawami handlowymi (szansami sprzedaży) z monitoringiem dla działu sprzedaży

Graficzny lejek sprzedaży wraz z utraconymi sprawami pomiędzy etapami

Mechanizm prognozowania, wyliczania lejka sprzedaży, różne scenariusze

Dedykowane plany sprzedażowe wraz z innymi wskaźnikami

Prognozy marketingowo – sprzedażowe dla użytkowników

Grupowy, zespołowy kalendarz on-line, różne formaty

Planowanie i delegowanie działań wraz z powiadomieniami na ekranie i na e-maila.

Dwukierunkowa integracja z dowolnym kalendarze poprzez wysyłanie zaproszeń e-mail, czyli wysłanie zaproszeń oraz odbieranie zaproszeń z wpisem do kalendarza np. Outlooka, Gmail, iCal, a także zapis w kalendarzu biznesowym z pełną historią w OptimaSales CRM.

Planowanie i wyświetlanie trasy dojazdu do klientów na podstawie zaplanowanych działań wraz z wysyłką w formie e-maila lub sms na telefon w celu uruchomienia nawigacji, 3 kroki i jesteśmy gotowi do podróży służbowych.

Wygodna możliwość pokazywania położenia kontaktów (klientów, parterów, dostawców) w serwisie Google Maps, czyli gdzie są nasi klienci, gdzie odbyły się wizyty, a gdzie nas jeszcze nie było lub nie mamy klientów.

Planowanie i delegowanie działań wraz z powiadomieniami na ekranie i na e-maila.

Możliwość wysłania e-mailingu.

Moduł ofertowania (tworzenie prostych i wielo-wariantowych ofert handlowych) wraz z ich monitorowaniem.

Kalkulacje handlowe wraz z elastycznymi mechanizmami wyliczania cen.

Darmowe spersonalizowane szablony ofert oraz tworzenie własnych.

Zarządzanie cenniki produktów i usług

Ustalanie cen specjalnych, rabatów oraz promocje czasowe

Proste i wielopoziomowe możliwości filtrowania i grupowania danych listach danych

Integracja z Zapier

Możliwość wykonania, ustalenia indywidualne

Integracja ze Skype

Aplikacja mobilna

W trakcie przygotowania (natomiast obecna wersja programu działa przez przeglądarkę i jest responsywny, dopracowujemy elementy)

Możliwość wprowadzania dedykowanych zmian bez drogich prac programistycznych tj. nazwy pól, szablony, układy danych na listach.

Integracja z dowolną ilością formularzy www wraz z automatycznym zapisem danych w CRM

Dostępne API (jego zakres jest rozwijany przez nas lub w trakcie współpracy z użytkownikami)

Instalacja i działanie serwera użytkownika wraz z automatycznymi aktualizacjami oprogramowania OptimaSales CRM w bezpiecznym, szybkim i wysokiej klasy Data Center wg klasyfikacji TIER 3/4

Automatyczna, bezpieczna archiwizacja danych co 24h wraz z potrójną replikacją danych

2FA czyli dwu-składnikowe uwierzytelnianie dla większego bezpieczeństwa

Bezpłatny dostęp do pełnej kopi bazy danych po zakończonym okresie współpracy, brak dodatkowych kosztów informatycznych

OptimaSales CRM Demo dostępna
od ręki

Jak pokazują opinie klientów o crm, program jest sprawdzony i przetestowany przez wielu użytkowników. Posiada funkcji tyle ile potrzeba, nie więcej.
A przyjazna oprawa ułatwia jego używanie. Przetestuj demo crm bez zobowiązań.

Co otrzymasz podczas testów?

A tuż po zalogowaniu się do programu demo crm czeka na Ciebie Bazy Wiedzy z informacjami w postaci dokumentów z rzutami ekranowymi i nagrań wideo. Poza tym, raz na 3 dni wysyłamy ciekawostki o tym, jak ułatwić sobie pracę handlową przy pomocy OptimaSales. Dzięki temu, użytkownicy szybko się wdrażają (bez dodatkowych kosztów) oraz działają jak dobrze naoliwiona maszyna sprzedaży.